Kızlar evlenmeden önce gayet düzgün toparlı bir popoya sahiptim yalnız evlenip iki çocuk doğurduktan sonra sönüp azda düzleştiğini fark ettim . Gerçi 2. doğumundan sonra eşim bana popon neden böyle düz duruyor önceden böyle değildi dediği zaman aynadan bakıp dedim ki aaa harbi bu ne nerede benim eski popom 🤭 sonra oradan buradan YouTube’dan araştırdım ki squat egzersizi daha etkili oluyormuş ve kırkım çıkar çıkmaz bu egzersizi yapmaya başladım şu an oğlum 8 aylık ve bekarken ki halinden bile çok daha iyi olduğunu hem ben fark ediyorum hem eşim fazlasıyla bunu fark edip dile getiriyor ama bence biraz daha toparlamaya ihtiyacım var. Çünkü 8 aydır yapmaktan sanki sıkıldım . gelişme oldu ama gelişme ya yavasladı yada durdu gibi veya bana öyle geliyor . Ve bunu tamamen eşim için yapıyorum zaten dışarıda tesettürlü olduğum için popom istediği kadar büyük olsun bir şekilde saklamayı örtmeyi beceriyorum. Ve eğer sizde de aynı şikayet varsa kesinlikle bunu tavsiye ediyorum. Malum kocalarımız bizi çok seviyor olsa bile kadının orası burası bir çorap gibi söndüğünde ister istemez önceki halimizi arzuluyorlar. Bende yaptım faydasını gördüm diyenleriniz varmı.