bebis_ve_annesi41 kuzucuks valla ne zaman yemek versem anında çıkarıyor😂 bizden başka böyle olan varmı acaba ben kahvaltı veriyorum 5 dk sonra kakasını yapıyor öğlen yediriyorum yine akşam yine yapıyor günde genel olarak 2 kez yapıyor normal mi acaba
Seydaaa5 bebis_ve_annesi41 bizde öyleyiz doktora sordum yedigi için yarıyor ondan yapıyor dedi yeme konusunda nasıl iştahlı mı
sibbelletttoooo Takviyeleri kullandığında kabızlık yaşıyor ve 2 günde bir yapıyor. Yemek yemesiği zamanda böyle.