2 yaşındaki oğlumun vurma ısıma ve saç çekme huyu var. Nasıl davranıyorsunuz böyle bir durumda? Sabırlı olmaya çalışıyorum sakin kalıyorum ama bazen gerçekten olmuyor. Her yerim ısırık izi. Canım acıyor oğlum anneye vurulmaz diyorum. Yine de gözümün içine baka baka gülerek aynı şeyi tekrar yapıyor.