Merhaba arkadaşlar size bişey danışmak istiyorum benim kızım 26 aylık oldu kızımda şu son 20 günde konuşmada zorluk çektiğini gözlemledim birşeyi söylemeye çalışırken fazlaca tekrar yapıyor ve söyleyemediği zaman sinirleniyor elbette ben düzeltiyorum ben tekrarlayınca peşinde düzgünce tekrarlama yapıyor ama bir kez iki kez kendi söylüyor ama aynı şeyi tekrar söyleyince çok zorlanıyor ve dediğim gibi sinirleniyor ve benim Bir pedagog’a danışmam gerekiyor aramızda yaşayan arkadaşlar varmı böyle bir sorunu Ankara’ya yeni taşındığım için hiç bir yeri bilmiyorum Yardımcı olabilecekler varsa cidden çok memnun olurum teşekkür ediyorum şimdiden