Kizlar iyi aksamlar. Kizim dun aksam saatleri.de yarim saat arayla kustu rengi falan atti. Korktum otamatikmen bende hemen hastaneye götürdük bide bulanti ignesi, kan tahlili , idrar tahlili falan. Hepsjni yaptık bi idrari veremedik. Kanda temiz cikti cok sukur gel gelelim idrara, kiz anneleri bilir o posetli seyi. Yapmiyor kizim dunden bero bekliyorum. Kapattim zamanda bezine iseyip gidiyor. Kan tahlili temiz cikti acaba idrarı götürmesem nolur. Dunden beride annemdeyiz mahvoldum