atsmms kizim 4 aylik oldu 4 aya girdik meme reddi yasiyoruzbatak sanirim mama zaten aliyordu ama memede emiyordj simdi emmiyor sutumde azaliyor var ama azlaicak bende mecbur elimle sagdim bugün 60cc ancak cikdi iki gogusumden birlikde yani bende sut sagma almak istiyorm oyle pahalilari alicak butcem yok ama 500.550ye kadar ala biliri.Lansinoh manuel cok ovuldu ama nasil bilmiyorum.Avent cok pahali bana göre.Gunde 2 kez kulıanicam geceleri emiyoe uykulu oldugu icin gunduzler 5 kez mama yiyor onun 2sini sutumu sagip verip 3 keze indirmek istiyorum mamayi.Yani gunluj 2 kez sagim yapsam is goruemu?