Cihaninannesiii Sorum yukarda anlaşılırmı adet beklemeden hamilelik? Kendimi tam hamilelik dönemindeki gibi hiss ediyorum. Adetime9-10 gün var daha
Polannem Cihaninannesiii adetime 1 hafta kala erken gebelik testi yapmıştım. İkinci çizgi silik çıktı 5 gün kala da kan tahlili verdim kanda net sonuç çıktı zaten. Öğrenilir yani ☺️
zehraaktas Cihaninannesiii ne olur ne olmaz biraz daha bekleyin bence geç döllenme falan olabilir öyleyse sonuç çıkmaz pozitif olsa bile
Hayatiseyretmeyegelmisim Cihaninannesiii erken gebelik testi ile anlaşılır canım biraz pahalı ama yap istersen
Alerjikrinit Cihaninannesiii bence erken biraz daha bekleyin ben 5 gün kala silik çizgiyle öğrenmiştim
Polannem Cihaninannesiii trendyoldan erken gebelik testi almıştım fiyatları da uygun bakabilirsin. Şimdi sipariş versen 2-3 güne elinde olur yaparsın☺️ birkaç gün daha beklemende fayda var bence☺️ Allah gönlünüze göre versin
Cihaninannesiii Hayatiseyretmeyegelmisim belirtileri var sadece nasıl söylesem böyle ağzımın tadı degişti sürekli acımsı tat alıyorum, dişlerim arada sızlıyor hassaslaştı ve aşırı kalbimde çarpıntı yorgunluk var. Umarım vitamin eksiklğinden değildir😀
Cihaninannesiii Hayatiseyretmeyegelmisim evet oğluma kardeş istiyoruz. 3 senedir korunuyorduk bu ay bıraktık korunmayı nasipse inşallah