edefneee Selam kızlar 20 günlük bebeğim izotonik suyla burnunu açıyorum ama yine de hırıltılı oluyor boğazı ne yapacağımı şaşırdım soğana karanfil koyup odaya mı koysam acaba nasıl açılacak bu burun
nkizilates edefneee benimde 5 aylık bende aynısını yaşıyorum . Aspıratorle cekıyorum fizyolojik sıkıp 10 gündür böyleyiz düzelme yok hala
agustosta edefneee bizim de öyleydi ama emme refleksinden eminsen emzirmeyi dene. Biz de başta hırıltı dedik memeyi burnu tıkalı diye alnıyor sandık ama emme refleksi zayıfmış. Şimdi hala bazen burnu hışırdıyor emerken 4 5 çekmede geçiyor. Belki sizin de bögledir
nazlii1_ edefneee soğanla karanfil iyi geliyor birde trendyolda uygun fiyatlı buhar makineleri var onlardan kullanıyorm içine serum fizyolojik sıkıp. Geçmezse doktora götürün😊