Kızlar 1,5 sene sonra (dogum yapalı 6ay 17 gün )
Adet oldum bugun kendimi bi degisik hissetim 😂 ergenlige girmis gibi
Asıl sorum su artık adet olmaya basladım mı demek bu yani daha dikkatli mi korunmam lazım yoksa bi olup baya bi olmayan varmı nasıö devam edecek süreç acaba merak ettim bu sefer her adet olmadıgımda test yaparsam 🫣