fatmamelis Kızlar bebeğimin ateşi 36.5 olur normalde şu an da 37.2 falan kafası çok sıcak ama avuç içleri falan nefesi de sıcak emerken göğsümü yakıyor. Sizce diş mi ? Üç dört gündür huysuz zaten ara ara öksürüğü var hepsi üst üste geldi 🤦🏻♀️
AlyaaSu fatmamelis Geçmiş olsun canım benim kızında 38.4 gece birden bu saate uyumadım ateş düşürücü verdim düşmüyor sabahı bekliyorum
Deletedmom0028 fatmamelis dis gibi geldi bana çünkü kafası çok sıcaksa ateş 37 falansa ama 38 i geçerse de dis ateşi ile karıştırma sakın