Dido01 benim bebeğim de aşırı gaz problemi vardı ve hangi damlayı kullandiysam bir türlü sancimiz ve gaz sorunumuz çözülmedi. Eski yöntemlerden anason bitkisini kaynatıp seker atıp içiyordum. Anne sütü aldığı için oğluma da geçiyordu. Bir sure sonra hem gaz problemimiz çözüldü hemde uykularımızın süresi arttı. İlk denemem o ne öyle demiştim ama aglamalarına ve feryatlarına dayanamadım. Suan diyorum keşke önceden deneseydim.