Tinimini geçmiş olsun benim de 1 aylık bebeğimin burnunda hırıltı vardı tıkanık gibi, serum fizyolojik kullan dedi doktor tecrübesiz olduğum için damla damla verdim ve başaramadım. Hastaneye götürdüm doktor ciğerlerine inmediği sürece hırıltı önemli değil, serum fizyolojikle temizliceksin dedi. Görünen bişey varsa da aspiratörle çekeceksin yoksa sadece serum fizyolojik sıkacaksın dedi. Serum fizyolojiği de yarım yarım kullanmam gerekmiş. Ve yavaş sıktığında çok bi faydası olmuyor tazzikli de değil tam ortasında sıktım, sonra 1-2 dk bekledim belki hapşurup kendi çıkarır diye sonra aspiratörle çektim. Ciğerlerinde hırıltı yoksa sorun yok dedi canını sıkma😘