Bahaaar Merhaba kızlar, ben sezaryen olalı 47 gün oldu hala kanamam devam ediyor.. azda değil. Normal mi sizce? Başına gelen oldumu 😫
Akkuzum Bahaaar benim 3 4 ay lekelenme şeklinde devam etti doktora gittiğimde ultrasonla bakıp bir sıkıntı yok sezeryanda olabilir bu durum dedi
Seymatotan Bahaaar 52 gün önce oldum sezeryan 40 a kadar kanamam çok azdı 40 ta bitti banyo yaptım adet oldum galiba aktif kanama vardı lohusalıkta bile o kadar kan gelmedi şimdi adetim de bitti