uguraytekin Merhaba . Oğlum 2 ay 9 günlük. Son 2 gündür çox az emiyor 2-3 dakika. Önceler 15 dakika emiyordu. Sağıp verdiğimde de az yedi. Ateşini ölçtüm yokdu, amma halsiz .neden ola bilir ki?