Yeniyim her kıyafetinizi yıkayın ütüleyin sadece kiyafet değil çarşaf nevresim havlu tarzı herşeyi yıkayın yastıklar dahil.Sıcakta kayboluyor.Ben hamilelikte geciridim sabahlara kadar kasindigimi bilirim Doktorun verdiği losyonları muhakkak kullanın sık duş alın.En önemlisi de uyuzum diye kendinizi kötü hissetmeyin çünkü temizlige bakmıyor bu şey ben cok psikolojik olarak zorlanmıştım pis miyim de geldi diye ama alakası yokmuş.Allah yardımcınız olsun çok zor.