Merhaba, sezaryen ameliyattan sonra eve geldiğim gün hastanede suya dayanıklı sargı beziyle pansuman yapıldı, eve geldikten sonra fsrkettim dikiş dizasında sargının altından hafif kanama olmuş, doktora muayene için gitmelimiyim, hafif kanamış, basit herkesin başına gelen birşeyse gitmek istemiyorum o yüzden burda sormak istedim, varmı başına gelen ?