incikoo evet yaşadık tabiki çok çok normal zaten doktorunuz da söylemiştir size öyle uyuması daha iyi benim kızım Şuan 13 aylık yeni yeni adımlar atmaya başladı daha yeni yeni bıraktı o pozisyonda uyumayı bazen gene öyle uyuyor ahahaha ben aralıkta doktor kontrolümüzde sordum daha iyi demişti öyle uyuması. Bacak güçsüzlüğü de şöyle daha yeni yeni farkında bacağının neler yapacağını o da yeni öğreniyor korkmayın zaman verin kendi kendine düzelir dikkat ettiyseniz zaten elleri ve kolları normal bebeklerden daha güçlüdür çünkü herşeyi kollarıyla yaptıkları için 😂