Kızlar merhaba bebeğim 2,5 aylık ve grip oldu dün doktorumuza götürdük bruno baby fizyolojik serum vermişti ancak eczacımız bize başka verdi eve geldim 3-4 defa kullandım bugün de internette eczacının verdiğinin bütün her yerden toplatıldığını gördüm hemen aradım götürdüm verdikleri ilacı. Zararı olmaz dimi korktum. Bugün akşam nöbetçi eczaneden doktorumuzun yazdığını alacağız