prensesininannesi5838 Mrb benim bebis 1 ay 5 günlük hem anne sutu hem mama aliyo kaç cc mama vermeliyim ….???
eusems prensesininannesi5838 anne sütünü ne kadar aldigini bilemedigimiz icin cok zor bir surec aslinda:( ben o zamanlar 60 veriyordum 2 saatte 1 eger 2 saatten fazla uyuduysa 90 verdigim de oluyordu
KayraVeAnnesi_06 prensesininannesi5838 O aylarda kusma bizde de oluyordu , eğer çok fazla değilse normal birde hemen kaldırmayın o zaman da kusma oluyor
Seyma2534 prensesininannesi5838 ben sütümü sağıp veriyorum 2 saatte bi sağdığım sütü veriyorum diğer 2 saatte mama veriyorum emziriyorumda ama silikon uçla emdiği için doymuyor
prensesininannesi5838 Seyma2534 Hım anladım canım.benimki artık sütüm ile doyuyor sanirm ondan dolayı mamayi fazla yemek istemiyo doktora goturecem belkide kesecek
Ecemsultan prensesininannesi5838 mamayı biberon ile mi veriyorsun benimkide sanki bazen aç kalıyor başlamayı düşünüyorum da acaba emmeyi bırakır mı ondan soruyorum
prensesininannesi5838 Ecemsultan evet biberon ile veriyorum ama avent biberon ile anne gögusu ile uyumlu olanla yoksa unutabilir sanırım
Ftsyckk prensesininannesi5838 ben 1 aylıkken 75 ya da 90 cc veriyordum doymuyordu benimki süreklide memedeydi. Sütte geliyor ama yetmiyor şuan 2 ay 8 gündeyiz.. 125 cc içiyor günde 4 kez.. meme de emiyor sürekli..
prensesininannesi5838 Ftsyckk valla ben kontrole gidecem benim sutum yetiyo galiba mamayi içmez oldu çok az içiyorum dünden belli 10 cc 20 cc bugün de 30 aldı bi sabah 60 cc bitirdi
malkoc 90 cc veriyorum. Sütüm hiç coğalmadı 1 aylık olduk hala sağıyorum iki memedeb 30 cc süt cıkıyor
prensesininannesi5838 malkoc valla bilmiyorum sanırım benim çoğaldı çünkü çocuk doyuyor gibi mamayi dünden belli 1 10 cc icti bi 20 bide bugün 60 ile 30 yani fazla içmiyor qnlamdim
prensesininannesi5838 KayraVeAnnesi_06 aynen kaldirilmaz ise kusma olmuyo gercekten çok fazlada kusmuyo