Mercansmom benimde öyle sürekli memede olan bi bebekti yaralarım iyice dayanılmaz hale gelene kdar sıkıyodum dişimi ama sonra ayağımda sallıyodum yada anneme uyutsun diye veriyodum ağlıyodum sonra heralde bidaha yavrumu emziremicm diye lohusalıkla insan hepten duygusal oluyosun hem çok emmesin istiyosun hemde emziremicen diye ödün kopuyo :))