Merhabalar 3buçuk aylık bebeğim var ve çok sık meme emiyor ondan mı kaynaklı bilmiyorum göğüslerim haftada bir en az nerdeyse şişiyor semsert ve canım çok yanıyo sıcak suyla duş almak biraz fayda ediyo doktora gittim sür birikmesi diyo ama bebegim hep emiyo göğüste süt birikmesi imkansız terleyip çarptırıyor muyum göğüslerim çok şişti zaten hassaslaştığı için oraya mı vuruyor anlamadım sizinde başınıza geldimi nasıl yumuşatabilirim bir fikriniz var mı :(