Asil_hatun33 su kaynatıyorsun içinden çıkan kaşıkla fincanın içine bir kaşık atıyorsun içine suyu döküyorsun karıştırıp sabah aç karnına içiyorsun aman aman bi iştah durdurma falan zayıflatma yok o yalan ama bende ciddi anlamda tatlı isteğimi kesti benim sorunum zaten tatlı çok yememdi