Elisss_Aa61 asla korkulacak bir durum yok bnde 3 ay önce taktırdım sadece her ay yaşadığınız adet sancısı gibir sancı oluyor sanıyelik bir işlem bnde korkuyordum ama şöyle düşündüm doğum sancısı yada bir sezeryan sonrası ağrısı gibi değildir dedim ne kadar acıyabilir ki 1 dakıkalık işlem için anestezi almanıza cidden gerek yok hiç bir ağrı dogum sancısı gibi değil inananın