alparslanim2208 Bir aylık bebeğimin gözüne kirpik kaçmış gözleri çekik ve kısık olduğundan bir türlü çıkaramadım kendiliğinden çıkar mıı bişey olur mu yardımmm tülbentle denedim gözü çok küçük ve açmıyor
beyzacmvrc alparslanim2208 kirpik kaçtı kendi saçı bile girmişti doktor ellemeyin kendi atar dedi mikrop kapar canım elleme bebeklerin gözünde bir kapakçık oluyormuş galiba şeffaf Bişey girsede acitmiyomus İlle de alcaksan kaynamış soğumuş suya pamuk batır ama elleme bence 1 hafta 10 gün bile durdu benimki sonradan çıkmış gördükçe içim giderdi