kızlar doğum yapalı 2 ay 9 gün oldu 2 hafta önce kanamam akıntılarım falan bitmişti bugün yine kahverengi akıntım oldu ve pıhtı gibi bi şey geldi ama pıhtı değil bildiğin kahverengi bi parça bu nedir yani normal mi 40 muayenesine gittiğimde her şey çok güzel demişti doktorum