Merhaba arkadaşlar benim bebeğim dört aylık son haftalarda el yemesi başladı ama son günlerde aşırı arttı kucağa almaya gelmiyor heryerimizi yemeğe çalışıyor baya tükürük salgiliyor. Bugün de diş etine bakmak istedim dis mi çıkarıyor diye o zaman fark ettim alt diş etleri yumuşacık ve sallanıyor aşağı yukarı oynuyor bildiğiniz korktum bende normal mi bu bütün bebeklerde mi böyle yoksa hemen doktora mi goturmeliyim. Diş doktoru mu bakar acaba yoksa çocuk doktoru mu