merttt Merhaba güzel anneler ❤️ bebegim 5 günlükken topuk kanı verdik bugün 12 günlük sağlık ocağından telefon ettiler troidi yüksek gelmiş yarın Bi daha topuk kanı vereceğiz. Birsey olurmu ya çok üzüldüm başına gelen var mı ikinci kanda iyi gelir mi 😔😔
Dilanmiray merttt bizide aramışlardı yalancı yükseklik olabiliyormuş doğumdan kaynaklı sonuçlar temiz çıktı şükür ama tedbir amaçlı çocuk endokrin doktoruna gidip 1 ay sonra tekrar kan verdik
Emieta merttt yakın arkadaşım kızı aynı durumdaydı ama sonra düştü mutlaka takip edin . Korkmayın 🙏 geçer Allah’ın izniyle
acemiann merttt benim de gebelikte çıktı topuk kanında aradılar tekrar alacaklar çünkü ilk doğduğunda sizde olmasından kaynaklı yüksek olabiliyormuş geçme ihtimali yüksek yabincnm.korkutma kendine yarın verdiğinde düşmüş bile olabilir ama aksatma doktorunls ilerle dediği zamanlarda TSH tahlili yaptır tiroidine baksinlar
Hediyeslla Banada aynısı oldu tekrar topuk kanı verdik çok şükür bisey çıkmadı inslaah sizinde temiz çıkar
merttt @“acemiann” dogumdan ne kadar sonra hap kullanmaya başladınız acaba gebelikte kullandığınız troid ilacını mi kullandiniz
acemiann merttt doğumdan sonra kullanmadım gebelikte 20. Haftada TSH değerim 4 küsürdü 25 mg hap kullandım
Azef Ervaecri sarılıktan dolayı hastane de yatmıştı yattığı gün almışlar yüksek çıkmış sonraki gün düzelmiş bir kere düşünce daha da yükselmez dediler