Bebeğinizin ilk 15 gün içinde doğum kilosuna dönmesi beklenir. Yani kilo kaybı normal. Eğer 15.gün tarttırdığınız zaman doğum kilosunu yakaladı ise sütünüz yeterli geliyor demektir sakın endişe etmeyin. Bol bol emzirmeye devam edin. İki göğsünüzü de 15er dakika emzirin mutlaka. Bebeğiniz uyursa uyanmazsa altını açın ayaklarını gıdıklayın mutlaka emzirin 2 saatten fazla uyumasına müsaade etmeyin. Mama takviyesi yapmanız gerekirse bile kesinlikle biberon ile vermeyin. Emzik vermeyin. Kendinize ve sütünüze güvenin. C tutuşu ile emzirin mutlaka.