6 ay 2 günlük oldu oğlum 3.4. Aylarda sürekli aguluyordu ses çıkarıyordu ama artık hiç ses çıkarmıyor gülerken bile sessiz gülüyor ağlarken sesi çıkıyor sadece doktorumuz normal diyor ama endişeleniyorum bizim gibi olupta sonra babıldayan agulayan bebeğiniz oldumu yada ne kadar sonra oldu