Cennetumay Bebeğim 1 aylık son 2 haftadır ayağında böyle şeyler çıktı doktora götürdüm thiocillinen krem verdi ama malesef daha geçmedi yaşayanlar varmı lütfen acil yardım
_Mine_ Cennetumay çok geçmiş olsun içim acıdı resmen kıyamam anne sütü sürün sık sık en iyi ilaç o bide sudocrem diye krem var oda etkili bizde yaşadık bu sorunu ama bukadar ciddi deildi deneyin ama en etkili anne sütü olur
Cennetumay _Mine_ evet canım sadece sol bacağında çıktı içim acıyor böyle gördükce anne sütünüde demicem teşekkür ederim
_Mine_ Cennetumay o sudocrem de çok güzel bir günde geçiriyor bide yanlış anlamazsınız eğer bence başka doktora da gösterin kimisi ilgilenmek istemediği için başından sağıyor
Cennetumay _Mine_ yarın başka bir doktora da götürcem haklısınız daha iyi baksınlar diye özel hastaneye götürdük ama yinede çokta ilgilenmiyorlar yani