eymenin_annesi34 gerçekten öyle oluyor ne kadar üstüne düşersen o kadar hasta oluyor, 10. Ayına kadar hiç ateşlenmemişti çocuğum üstüne düşmedim mevsim geçişi biraz üstüne düşeyim hava kaç derece giydireyim çıkartayım dedim, 3 4 gündür hasta yavrum. Çok iyi anladım ki gerçekten bazen üstüne düşmemek çok düşünmemek gerekiyor