Merhabalar sevgili anneler, sezaryen sonrası şu pentide filan satılan ince gösteren korseleri ne zaman kullandınız en erken? 4 ay oldu benim, zor geçt hala biraz ağrım var normal mi bilmiyorum bölgeye kedim filan zıplarsa canım yanıyor. Korse takmak ne kadar uygun bilmek istedim, bir elbiseme girebilmek için özel bir günde.