Kızlar bebeğim 2 ay 10 günlük yani o kadar çok ağlıyor ki gaz sancısı desem değil çünkü gazını çıkarıyoruz rahatlayıp uyuması lazım acıkıyor memeyi almıyor daha doğrusu alıyor ağzına 2 emip geri bırakıyor ve ben göğsümü çekiyorum sanıyor tekrar ağlıyor uykusu var ama uyumamak için direniyor gözleri kıpkırmızı oluyor banyo yaptırıyorum her gün düzenli rahatlasın diye şimdi uyudu mesela ama sıkıntısı ne bilemiyorum