Kızlar 18 gün önce epidural ile doğum yaptım emzırme surecınde asırı asırı terlıyorum 😞 sacım yuzum ensem su içinde dün gece bırden bı tıtreme geldı ve asırı üşüdüm atesım 38 olmustu dus aldım parol ıctım gectı gunduz tekrar ettı yıne bı on dakıkalıgına dısarı cıkmıstım ewe zor attım kendımı.. tecrubelı anneler bu durumu yasayan varmı? Üşütmemek için neler yapıısunuz acaba enfeksyonmu kaptım dıyorum ? Kafam çorba anlayacagınız🙏🏻