Tucesahnnnn Merhaba bebeğim için Bebelac marka mama kullanıyordum eczacımızın önerisiyle Gold serisini aldım bu kez fakat topaklanma sorunu yaşıyorum normal mi sizce bu durum diğer markalarda bu sorunu yaşamamıştım
yildizmom-2023 Tucesahnnnn bende Bebelac kullanıyorum bende bı problem yaşamadım tarihi mi geçti acaba yada kaşıgi mi islandi