elfhuma19 kızım 46 cm doğdu.şuan 11 aylık ve çevremde aynı ay doğumlu bebeklerden daha minik.bu beni asla üzmüyor kafamada takmıyorum.doktorum daha en başından minyon bir kız olucak dedi bende zaten iri yarı bir kadın değilim babasıda öyle.canı sağ gelişimi mükemmel boy kilo kısmı çokta önemli değil.abiside 49 cm doğdu 15 yaşında ve oda minyon tipli bi çocuk ve gelişimi güzel sağlığıda yerinde çok şükür🤲🏻Bana çocuklarımla ilgili bir yorum yaptıklarında ağızlarını kapatacak şekilde cevap veriyorum sende öyle yap canım ve takılma elaleme