Kızlar selam. 46 günlük kızım var anne sütüyle besleniyor son 3 akşamdır sütüm yetmiyo galiba sürekli ağlıyo. Emiyo emiyo gelmiyor süt. Sağmaya çalışıyorum şaka gibi 3-4 damla geliyo.. geçmiş günlerden fazlasını sağıp dondurucuya atmıştım sütleri onları çıkartıp veriyorum ve doyunca öyle uykuya geçiyor.. ama bu akşama kenarda sütüm kalmadı ve korkuyorum 😭😭😭 niye böyle oluyor? Başına gelen var mı? Ne yapmalı??