linay4 2.ay aşısı ve rota aşısı yaptırdık aglayarak uyanıyo sürekli aglıyor Calpol verdim agrısını hafifletmek için sakinleştirmek için ne yapmalıyım bu süreç nasıl daha iyi atlatabilirim öneriniz varmı
linay4 guzelannesi sabah saat 11de yaptırdık henüz ateş çıkmadı ama sanırım vurulurken çok agrıdı aşı yeri agrısı çok sürekli agrıyo uyusa bile uyurken aglayarak uyanıyor bir yandan pişmanım bir yandan bu onların iyiliği için..😔😔 ağladıkça içim gidiyor
linay4 guzelannesi sagolun allah razı olsun cok sukur saat 6dan beri uyuyor insallah bu gece ve yarında iyi geçer 😔
linay4 guzelannesi sakinleştirip ten teması yapabilmemiz için kendi üstümü ve bebegimin üstünü cıkarıp gögsümde uyuttum ara ara uyanır gibi oluyor şuan da da oldu hemen emzirmeye basladım karanlık odadayız bu sekil sakin uykulu memede geçirtmeye calısıyorum ebemiz bu sekil daha rahat gececegini söylemişti simdilik işe yarıyor sizede önereyim ❤️🙏🏻
linay4 Aysnrincii ah her mırıldanıp iç çekmesinde bile içim kıyım kıyım kıyılıyor dayanamıyordum simdi sakinlesti hamdolsun insallah iki günde böyle gecer 🤲🏻 ciğer çok baskaymıs.. minicik igne onu böyle acıttı benim kolum kanadım koptu sanki rabbim kimseye evladının en ufak acısını yaşatmasın