Simgegiray 3 aylık bebeğim gündüz uykusu maksimum 25 dk oda iki kez kalkıyor ben emzir vererek yada emzirerek geri yatıyorum buna çözüm bulan var mı yada damla vs kullanan lütfen yardımcı olun
Serapsfb Simgegiray gaz vs bi sorunu yoksa damla vermenize gerek yok muhtemelen emziriyorsunuz tam doymadigi icin kalkiyor olabilir