Kızlar merhaba oğlum 10 aylık ama halen hiç dişi yok sizce normal mi
Rukiye_ 14 aya kadar normal diye biliyorum benim oğlumun da yok😬
Rukiye_ 18 aya kadar normalmiş d vitaminini ihmal etmeyin gerisi bebişe kalmış
Rukiye_ benim kız ilk 10,5 aylıkken çıkardı
Rukiye_ instagram ali fuat serpen doktor 18. Aya kadar normal diyor
handemiyy teşekkür ederim bu bilgi için ❤️🌼
_Goktugunannesi__ teşekkür ederim 🌹
Rukiye_ 18 aya kadar normal. Benim kızım da 10 buçuk aylık oldu yarım dişi var 😃