Mel1607
Ulucunannesi bi çok annenin dikkat etmediği konu bu. Verdiğiniz d vitamini içeriğini araştırdınız mı? Pedia d içinde ayçiçek yağı var , yani bağırsak florasına yarayacak bi yağ değil, ocean kullanmanızı öneririm . İçeriği zeytinyağı olduğundan dolayı çocuk kullanmaya başladıktan 3-4 gün sonra inanılmaz rahatlıyor. Şahsen ben 15 gün gaz sancısı ile çok uğraştım ve araştırmalarım sonucu sadece ocean markası içeriği zeytinyağı. Denemenizi tavsiye ederim