Bursam_16 Kizlar dun 2.ayın aşılarini olduk benin kız çok huysuz oldu geceleri memeyi istemiyor nasil avutacagimi şaşırdım 2 gündür huy degisikligi olurmu 😑gündüzleri cok iyiyiz ama 🤔
26082014 Bursam_16 Şuan 6 ay 19 günlüğüz 2 . Ci ay aşımızda hiç böle birşey yazamadık ve Bnde ilk kez duyuyorum 4 ay büyüme atağı var herkes yaşıyo illaki ama 2 ay aşıdan sonra böle bişe ilk defa duyuyorum
Deletedmom94 Bursam_16 dün bizde 2 ay aşımızı olduk dün mışıl mışıl uyuyan çocuk bu gece uyumuyor kucağımda dalıyor yatırdığım an uyanıyor birde aşıdan sonra kabız oldu çocuğum ne güzel gaz problemimiz bitti diyordum şimdi gaz çıkarırken çığlığı basıyor
Prensesannesioldm Biri daha 2. Ay asisindan sonra boyle oldugunu demisti bende bayaa bayaaa bu konuda tereddutteyim acikcasi
Bursam_16 Deletedmom94 Deletedmom94 ayni durumdayiz canim gazla bi skntim olmadi ama bakalim bu gecede aynı olacakmı
Smyrnaasimrani 1 hafta önce 2. Ay aşısı olduk ve kızım uykuya dalıyor 1 haftadır kucağımda uyuyor yatağına bıraktığım anda agliyor
Deletedmom94 Smyrnaasimrani demekki aynı problem oluyor hepsinde normalde hemen yatağına yatırırdım şimdi hadi iyice dalsın diyorum bekletiyorum yok yine yatırırken daha açıyor gözleri illa kucakta uyuyacak saat sabah 9 şuan toplasan 2 saat uyumamışımdır. Yeter ki iyi olsun yavrularımız bunlara razıyım geçici bir durumdur elbet 🙏🏻
Sin21 Kızlar canı yanıyor olabilir 2. Ay aşıları ağır biraz kaldı ki biri verem aşısı zaten bizim 1 ay sonrası iltihap olup huzursuzlandığı bile oldu bol bol kucaklayın geçer insallah 🥰🥰
Doraveduru Bende aynı durumdayım ikizler birde iştah azaldı mız mizlar uyumuyorlar bir biri kucakta bir biri inşallah en kısa zamanda düzelir