aylaebru Merhaba anneler sezeryan doğum yapalı 70 gün oldu hala adet olur gibi kanamam devam ediyor normal mi? Bide dikiş yerimin sağ üst tarafı bi yere uzanır ederken acıyor sebebi ne olabilir?
beyzacmvrc aylaebru ben de sezeryan oldum 60 kusur gün sürdü ama adet kanaması kadar çok değildi bir kontrole gidin kızım 4 aylık hala dikislerim hassas. Ağrılar oluyor
kzcn Ben de sezeryan oldum 20. Gün sonunda kanamam azalmıştı 40. Günde tamamen bitmişti bence uzun sürmüş kanamanız uzmana gitmeniz de fayda var 40. Gün kontorle gitmediniz mi?
aylaebru kzcn gittim tabiki ama sorun yok dendi kanaman gelebilirde gelmeyebilir de dendi o yüzden önemsemedim ama artık sıkıldım yapıştı ped 😁