sedamirac yani en üstte ve burada söylediklerinize bakınca bana sadece çekingen bir çocuk olduğu izlenimini verdi. Tabii benim bu konuda uzmanlığım yok bana güvenin diyemem ama sorun çekingen olması gibi, dışarıya başka, bize başka dediğiniz için. Tabii içiniz rahat etmiyorsa bir uzmana götürün rahatlayın isterseniz. Dediğim gibi sorun sadece çekingen olması bence, çekingen olmak bir sorun da değil gerçi :)