İştah acıcı yazılabilirmi bu aydaki bebeklere kızım hiç bisey yemiyor
Kilo alımı az deyip dueuyo doktor meme mama gidiyoruz dogdugundan beri napcam bilmiyorum cuma günü cocuk gastroya randevu verdi ona gitcem
Cok üZülüyorum ek gıdada kasık gördügü an kafasını ceviriyo allahım sabır diyorum ya