Merhaba güzel annelerim. Uzun olabilir şimdiden okuyanlara teşekkür ederim. Bilgilendirmek istedim insallah düşünenlere yardımım dokunur 🌸
3.5 aylık bebeğim var. Daha doğmadan önce bile bu aylarda odasına alıştırıp desteksiz uyuması için çabalıcagımı söylerdim ve sonunda şükür öyle de oldu. Bebegim bu düzene alısmadan önce kendisi 3 saatte bir acıkırdı kucagımda uyumayı severdi bazen de pış pış yapıp destek verirdim . Odası hamileyken hazırdı ama hiç odasında uyutmamıs ve oynatmamıstım. Öncelikle bu düzene alıştırırken yorulacagımı biliyodum öyle de oldu, ve onu ağlatmadan bunu öğretmek istiyodum. 3 saati kendimce 4 saate çıkardım, en dikkat ettigim nokta gece ve gündüz kavramıydı bunu öğrenmesi için yapıyordum. Aksam 7 de gece uykusuna geçmis oluyor bunun icin de 6da rutinimize baslıyoruz mama, bez degistirme, uyku tulumu giyme su icme kitap okuma ve uykuya geçiyoruz ilk zorlandı uykuya 1.5 saatte gecti ama pes etmedim bu arada gece uykusuna gecirirken gece lambası kullandım ve odayı fon perdeyle karanlık yaptım bu da önemli, gece 2 kere uyanıyor o da 4 saatte bir, şaşmaz beslenip geri yatar sabah da 7 de güne baslamasına dikkat ettim perdeleri açtım anlattım sabah oldu vs bir de uyku tulumunu cıkardım gündüz hiçbir uykusunda giymedi , gündüz de iki uyku yapıyor aynı sekilde 4 saatte bi kalkıyor uyanık oldugunda da oyun oynuyoruz bu sekilde alısınca gercekten anne babaya da kolaylık yardımcı olmak istedim sizlere biz mutluyuz bu uyku düzeniyle🥰🙏