Nrmnn5308 acaba biberondan akış rahat olduğu için çok çaba sarfetmiyordu da memeyi de o yüzden güçlü emmiyor olabilir mi ? Ben bazen biberon ile mama veriyorum benimki 13 günlük. Emerken güçlü emiyor ama korkuyorum da bu gücü kaybeder diye biberon yüzünden. Yada yukarda bahsedildiği gibi memeyi doğru kavrıyor ve siz hiç acı hissetmiyorsunuz. Ben acı hissediyorum ama benim minik ağzını çok açamıyor bu yüzden biraz ucunu emmiş gibi oluyor. o yüzden canım yanıyor