Kızım 10 buçuk aylık 9 ya da 9 buöuk kilodur 73 de boy 5 numara kullanıyorum normalde 4 olması lazım kiloya göre ama o çok küçük oldu ama şimdi 5 te çok küçük oluyor ben anlamadım ki yanlardan çok sıkıyor kızarıyor hep lastik izleri oluyor insanlar 9 kilo bebeklerine 4 numara kullanıyor bizde niye böyle bir sorun var anlayamadım gitti