Kızlar merhaba oğlum 3 gündür inanılmaz huzursuz doğru düzgün emmiyor başta gaz sancısıydı dün özellikle pik yaptı çok ağladı uğraştık gazını baya çıkardı ama bugün yine emmiyor memeye getiriyorum bas bas bağırıyor zar zor sakinleştirip tutturuyorum maksimum 5 dk emiyor ama o 5 dakikadan sonra bile ağzından gaz çıkarıyor sürekli. Sadece bu sabah 20 dk emdi saatlerdir uğraşıyorum 5 dakikadan fazla emmedi. Bugünkü gaz sancısı mı bilmiyorum bu kadar uzun sürer mi ya da hafiflemez mi çok üzülüyorum zaten çok zor alıştırdım memeye göğüs uçlarım yara yılmadan emziriyorum memeyi bırakmasından çok korkuyorum 3 gün öncesine kadar gündüz sürekli memedeydi pek uyumuyor zaten gündüzleri. Aranızda bunu yaşayan var mı nolur öneri verin bana