Busra0211 7 aylık bebeğimin boyu 70 cm hanımlar. Kısa mı, ben mi böyle düşünüyorum bilemiyorum. Doktorumuz her defasında iyi diyip gönderiyor. Ek gıda alıyor, ne yedirsem boy için faydalı olur sizce?
eylulcakir Busra0211 7 aylıkken baktım şimdi not etmişim 71 cm mis ve doktor boyu iyi demişti. Şimdi 12 aylık 83 cm ve doktor uzun boylu olacak diyor. Yani bence 70 cm iyi
Busra0211 beyzzsenturkk_ anne baba olarak uzun boyluyuz aslında. Bilemedim bakalım genetiği iyi yani☺️☺️